mandag den 28. maj 2012

Festival negle - Essie water marble

I denne weekend har jeg været afsted til Jelling musikfestival, årets begivenhed i min familie :-)
Sådan en fest krævede selvfølgelig nogle festlige negle og for at gøre det ekstra fancy prøvede jeg at matche neglene med festivalarmbåndet, som var lilla, rødt og orange.




Måtte dog opgive det lilla islæt, da min manglende tålmodighed på grund af varmen, gjorde at jeg ikke gad afprøve flere lilla farver...

Endte ud med dette resultat.

Farverne er Essie really red og Essie Orange it`s obvious

Dette billeder yder slet ikke farverne retfærdighed, da de virkelig sprang lige i øjnene.
Når jeg sad i solen i Jelling så sagde neglene bare NEON!!
Der var lidt ups`er i rensning af fingrene og lidt helligdage, hvor lakken ikke dækkede.
Men jeg valgte at se stort på det, det var jo festival ;-)

Sådan her blev meget af weekenden tilbragt :-)

Nåede at høre Lukas Graham, Status Quo, Kim Larsen, Rasmus Seebach, Tim Christensen, Manic Street Preachers, TV-2, Magtens korridorer, Kashmir og sidst men ikke mindst Ozzy Osbourne.
Helt igennem en fed weekend, hvor vejret bare var perfekt.

Efter flere dages festival, ser neglene sådan ud i dag mandag.

Slidt af yderst og diverse ridser samt tørre neglebånd efter 4 dages festival.

Men synes faktisk at det holdt godt, når man tænker på at water marble er ret tyndt og der kun var et lag overlak ovenpå.

Fik indtil flere komplimenter af både bekendte og totalt fremmede festivalgængere.
Sætningen "hvordan pokker har du lavet det?" hørte jeg også nogle gange :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor køber du Essie neglelak henne? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      De fleste er købt i Matas til fuldpris (99 kr.)
      Men på det sidste er jeg begyndt at købe via www.nicehair.dk eller www.billigvoks.dk der er de noget billigere.

      Slet