fredag den 19. oktober 2012

Forsinkede fødselsdags negle :-)

Jeg havde fødselsdag i onsdags altså d. 17 og fiksede selvfølgelig neglene i den anledning :-)
 Nåede ikke at tage så gode billeder af dem og nåede heller ikke poste dem på dagen.
Men i skal selvfølgelig have lov at se dem, så her er de, lidt forsinket :-)

Flag selvfølgelig :-)

Først to lag Essie Blanc og da det var knastør lavede jeg korset med striping tape og lakerede med Essie really red ovenpå og fjernede tapen i mens den røde lak stadig var våd.
Vupti så var der Dannebrogs negle :-)

Øjj mine fingre ser lange ud, på det her billede...

Der er nogle fejl og ups`er det indrømmer jeg gerne :-)
Den røde dækker ikke godt nok ved kun et lag og der er lidt rødt i de hvide streger.
Der kan også ses hvidt i kanten flere steder.

Men på trods af det, så kan jeg rigtig godt lide min flag og i strakt-arm-afstand ser man næsten ikke fejlene :-)


Dagen blev fejret ved at mine forældre og jeg tog på udflugt til Mors for at besøge Højriis slot.
Et rigtig Tornerose slot, hvor der arrangeres en mordgåde hver år. Så kan man gå rundt og samle info og bevismaterialer imens man ser slottet.
Det er rigtig sjovt og man bruger nemt 2-3 timer på det :-)
 Min mor og jeg havde løst opgaven i sommers så denne gang, var vi bare rundt og kigge på slottet og grine af de andre der prøvede at løse gåden.

I denne uge var det ekstra uhygggeligt fordi der gik skuespillere rundt og var levende døde.
Det var så godt lavet og vild sjovt at se alle de børn som både synes det var vildt sjovt og også ret væmmeligt.

Her ses slotsejerens datter og stuepigen.

Vi besøgte også Spøttrup borg hvor vi kravlede rundt i skyttegange og skulede ud af skydeskår.
På vej hjem spiste vi på Hereford beufstouw mums det var godt!!

Alt i alt en dejlig dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar