tirsdag den 14. august 2012

Nyt tiltag på bloggen :-)

Nå her har vist været lidt stille på bloggen de sidste uger...

Jeg har arbejdet en del og på mine fridage har jeg, ikke rigtig kunne finde energien til at arbejde med bloggen.
Men det skal bestemt ikke ses som, at jeg ikke gider mere eller har mistet interessen. Tvært imod!!
Men i er vist også flere som godt ved, at det ikke er tilfældet ;-) Jeg er jo en del inde på fb siden neglelir :-)

I de sidste 14 dage er lak samlingen da blevet øget med 9 lakker, så der sker skam stadig noget :-)

 To af dem er de her skønheder :-)
Delight og Black pearl



Jeg har skam også lak på neglene så snart jeg har en fridag :-)

Lige nu ser neglene sådan ud :-)
2 lag No mambo jambo fra H&M og 2 lag Essie pure pearlfection



Nå ja.. overskriften for indlægget :-)

Hvis i er opmærksomme så har i måske allerede set, at der er kommet to nye faner på bloggen.
Nemlig "swapliste" og "ønskeliste" som jeg har siddet og bakset med de sidste par timer.

Jeg har fundet en stak lakker i samlingen, som jeg ikke får brugt og vil gerne bytte dem til nogle andre.
Så går ind og se på swaplisten hvad jeg har at tilbyde og tjek derefter, om du kan opfylde nogle af mine ønsker :-)

Håber at der kan komme i gang i nogle gode byttehandler, så lakkerne jeg ikke bruger kan få nye hjem :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar