torsdag den 16. august 2012

Nyt indkøb - Chanel Delight

Nogle af jer har nok bemærket at jeg er ret glad for Chanel lakker.
Jeg "kom til" at købe to nye i sidste uge, da der var 20 % rabat for Club Matas kunder.
Elsker den slags tiltag og tænkte at jeg jo ligeså godt kunne købe noget dyrt, så jeg virkelig fik noget ud af rabatten.
 Den slags logik giver da fint mening ;-)

De to lakker jeg købte var Chanel delight og black pearl

Det er delight som jeg vil vise jer i dag :-) Den er fra Chanels 2012 forårskollektion og den er bare flot.

 Den dækker faktisk ret godt ved bare et lag.
Men jeg har brugt to bare for at gøre den helt jævn.



 Den er så nem at lægge på og den tørrer ret hurtigt.
Tror at det med at tørre hurtigt, er en fællesnævner for mange foil og metallic lakker.

Har i hvert fald flere af den type, som tørrer dejligt hurtigt :-)

Mums tørre neglebånd... :-/

Den glimter og glitrer så det næsten kræver solbriller at have den på i solskin :-)


Det er vist ret tydeligt, at jeg er helt tosse-glad for den her lak :-)
 Jeg synes bare at den er så towlig smuk, at det næsten er for meget.

Glimmer lakker er jeg aldrig rigtig blevet fan af, men jeg elsker alligevel lakker som skinner og glimter.
Så lakker af samme type som Delight er bare lige mig!!!

For at citere den skønne Ole Henriksen : "I love it!" :-)


Så lige et lille sidespring...

For noget tid siden gik jeg i gang med en 30 dages challenge og nåede til dag 10 eller 11 før jeg måtte stoppe.
 Jeg har stadig en forhåbning om at kunne gøre den færdig, men indtil videre så har jeg ikke rigtig tiden til at lave et nyt design hver dag, pga. af mit sommerafløserjob.
  Når mit afløserjob er færdig sidst i august, så må vi se hvordan det ser ud med tiden.

Indtil da vil jeg prøve at lave alm. indlæg med testning og fremvisning af lakker :-)

Håber at i har haft en god sommerferie og at i har nydt de sommerdage, der har været :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar