lørdag den 15. december 2012

WellNails Christmassy Winter Wonderland

I dag har jeg noget på programmet, som jeg virkelig har glædet mig til at kunne vise :-)

Jeg har nemlig endelig fået fingre i tre lakker fra indie mærket WellNails!
Mærket er stadig ret nyt, så hvis du ikke har hørt om det, så skal jeg gerne fortælle lidt.

WellNails er, så vidt jeg ved, Danmarks første indielak mærke og skønne Charlotte er den kreative hjerne bag mærket.
Hun har kreeret nogle smukke lakker som er inspireret af serien How I Met Your Mother (HIMYM)
Serien kender jeg ikke så meget til, men lakkerne er sørme flotte, så måske jeg burde tjekke serien ud :-)

Lakken jeg vil vise i dag, er fra hendes julekollektion og den hedder Christmassy Winter Wonderland.
Det er en blå shimmer med blåt mikro glitter og forskellige størrelser af hvidt glitter samt holografisk sølv.




På billederne har jeg to lag CWW på alle fingre og topcoat. Jeg har ikke brugt anden lak under den, men det kan man selvfølgelig godt gøre, hvis man ønsker det. Jeg ville dog gerne vise lakken som den ser ud alene.
Normalt er jeg ikke så vild med at man kan ane forskellen mellem negleflade og negletip under lakken, men med denne lak synes jeg faktisk at det giver lidt kant til den søde lysblå nuance.

Hvis man ikke bryder sig om det look, så kan man lægge en cremelak i lignende nuance under, så den bliver 100 procent dækkende.



Hvordan er lakken så at bruge??

Glitteret fordeler sig fint på neglene, så det er ikke nødvendigt at rykke rundt med glitter stykkerne, som det kan være med andre glitter lakker. Et stort plus i min bog :-)
 
Jeg er også ret imponeret over, at en så lys lak dækker så godt med bare to lag. Den kan lægges i ret tykke lag uden at danne bobler og den tørrer ganske kvikt.

På grund af glitter stykkerne så bliver lakken lidt ujævn når den tørrer. Men det er jo meget normalt, så på med et lag topcoat eller to, så er det fikset :-)

Sidst men ikke mindst, så har den en ret neutral lugt, hvilket jeg virkelig sætter pris på.




WellNails lakkerne er alle 3-Free
 Det vil sige at de ikke indeholder de skadelige stoffet DBP, toluene eller formaldehyde.

Personligt så synes jeg det er rart, at de lakker man bruger dagligt er 3-Free. For selv om at jeg elsker neglelak, så er mit helbred altså også vigtig. Så for mig er 3-Free et skønt koncept :-)

Alle lakker fra WellNails indeholder 15 ml. og de koster fra 57-68 kr. pr. styk.


 Christmassy Winter Wonderland, The North pole Is a real place og Drunken nights at MacLaren`s
Den i midten er en glow in the dark lak.

Billedet ovenfor viser de tre lakker jeg har købt fra WellNails. Lige nu imens jeg skriver har jeg den grønne på og den er altså også skøn :-)
Den i midten har jeg endnu ikke prøvet. Indtil videre står den på mit sengebord og lyser op om natten.
Hvad skal man med vågelys når man har en glow in the dark lak ;-)


I kan læse meget mere om Charlotte`s lækre lakker på WellNails bloggen og lakkerne kan købes på Etsystore
I shoppen står priserne i dollars og der sendes internationalt.
 

Jeg håber at i er ligeså begejstret for lakken som jeg er, for den er altså virkelig skøn :-)






8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Den er så fin og den opnåede at sidde i tre dage på begge hænder :-)
      Sjældent det sker hos mig .-)

      Slet
  2. Den er virkelig vild flot! kan godt lige det lyseblå sammen med de hvide glitter stykker :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg synes også det er en rigtig fin kombination :-)

      Slet
  3. Det er godt nok en lækker lak, den kan jeg godt forstå, at du er glad for :)

    SvarSlet
  4. Hold da op du har fået lange negle! :) Troede ikke du måtte mht til dit job? :) Forresten, håber du hyggede dig her i Odense, det er så fint med julelyset! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var lange... :-( Knækkede lige en negl i dag, så har klippet dem alle sammen ned. Men ja de var altså også blevet lange.
      Jeg går ledig for øjeblikket, så neglene kan være som jeg ønsker.
      Lidt godt er der da ved, at gå ledig ;-)

      Slet