mandag den 23. juli 2012

Underlig lak... La Femme

Hmm må advare om et lidt negativt indlæg... Købte for noget tid siden en ret flot grøn La Femme lak, men havde ikke fået prøvet den rigtig før i dag.

Blev godt nok ret skuffet over den.
Den har en konsistens så der vælter meget lak ud på neglen, og det gør lagene meget tykke og ujævne.
Til start så tørrede den dog fint og blev faktisk ret lækker at se på.

Men så... da der var gået en time eller to, så neglene sådan her ud


Har aldrig før oplevet en lak, som laver så mange eller så store bobler når den tørrer.
Det ser sådan lidt Hulk agtig ud.... Ikke ligefrem et kønt syn :-(

Har ellers en del La Femme lakker efterhånden. Har ikke oplevet at de andre opførte sig sådan her (heldigvis)

På billedet er der to lag lak. Måske det kunne fungere bedre med flere tynde lag, men da den er ret tynd så vil det nok kræve en hel del lag.

Lavede for noget tid siden et indlæg, hvor jeg viste nogle af de andre La Femme lakker jeg har.
Se det HER



1 kommentar:

  1. ej hvor surt at din lak opføre sig sådan det har jeg også oplevet med en af mine la femme lakker det kan du se på dette linke http://polish-life.blogspot.dk/2012/05/note-jeg-er-in-love-i-denne-farve.html. jeg elesker eller denne lak og farven i ssig selv at så flot at jeg kan levet men luft boblerne :D

    SvarSlet