torsdag den 18. oktober 2012

Deeep purple/ smoke on the water - version 2.0

Ja som skrevet i forgårs, så kom jeg op med to designs til Deep purple/Smoke on the water dagen :-)
Det andet design viser jeg i dag.

Den 1. var lavet med bandnavnet i mente, denne her er med sangtitlen som inspiration.
Nemlig smoke on the water = Noget røg og noget blåt.

Røg ovenpå vand ;-)

Jeg startede med at lakere neglene sorte med Gosh nero.
Da det var tørt duppede jeg mere eller mindre tilfældigt grå, hvid og sort lak på med en svamp. Lagde derefter topcoat på imens "røgen" stadig var våd. Det gør at farverne flyder bedre sammen :-)
Den grå er Essie chinchilly og den hvide er Essie blanc.


Kan rigtig godt lide at det ser ujævnt og rodet ud.
Synes at det ser fedt ud og passer godt til sangens genre :-)

Det blå er lavet med dotter af tre omgange.
Første den lyse Depend 246, så den mellemblå Lòreal skyfitsheaven og til sidst den mørke Lòreal rebelblue.
Til sidst endnu et lag overlak. 

Jeg kan ikke vælge en favorit ud af de to. Synes de er fede på hver deres måde.
Den her med det blå ser bedst ud på billeder, men den med lilla gradient var altså også fed.






2 kommentarer:

  1. Jeg tror, at jeg er blevet blog-skadet. Jeg læste Lòreal rebelblue som L'oreal Regnbue... Haha!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja du har da vist taget lidt skade ;-)

      Slet