fredag den 9. august 2013

Fælles fredag - 2 farver

Dagens fælles fredag tema er dejlig frit og passede derfor fint med den mani jeg i forvejen havde på :-)

Onsdag aften lagde jeg nemlig Misslyn dazzling water på med Misslyn royal blue som accentnail. To super fede texure lakker, som jeg er ret så vild med!! 
Havde ellers lidt afskrevet texture trenden, da jeg ikke kunne med den ret grove textur i nogle af Opi`s Mariah Carey liquid sands... Men dem her fra Misslyn er ikke så grove og yeah så kan jeg godt leve med det :-)


Begge Misslyn texture lakkerne dækker ved to lag, er super nemme at arbejde med og tørrer dejlig hurtigt.
Ærgrer mig lidt meget over, at jeg udover disse to, kun købte en mere af dem. Har også en grøn og den er også super fed :-)



Torsdag aften har jeg så tilføjet noget dotting med de samme to lakker. Eeelsker at dotting er så nemt og på samme tid meget effektfuldt. Nemt og flot på samme tid, hvem kan sige nej til det?! Ikke mig :-)

Forresten så har jeg brugt min torsdag på, at være i Ikea :-) Jeg havde nemlig bestemt at NU skulle min Helmer opgraderes til en Alex. Har efterhånden seriøse pladsproblemer og Helmer kan ikke udvides.... ;-) Ihh altså så glad jeg kan blive, når mine penge bliver brugt på den slags sjove ting :-)

For de ikke indviede: Både Helmer og Alex er Ikea møbler som er meget populære som lak opbevaring.



Nå men som i nok kan forstå så er jeg super glad for både min mani og for mit indkøb :-)


Næste uges Fælles fredag tema er : chevron - det er noget med zigzag mønster vil jeg mene :-)


Kig endelig forbi de andre deltagere i fælles fredag :


8 kommentarer:

  1. jamen velkommen med på bølgen;)De klæder dig også godt! Købt i tyskland ikk?

    SvarSlet
  2. Jeg købte også tre Misslyn textures da jeg var i Tyskland, og det var fordi der kun var tre, der insisterede på at komme med hjem. Efter at have set dine billeder her, glæder jeg mig endnu mere til at prøve dem. :)

    SvarSlet
  3. De er rigtig fine :-) Og lækre dotter :-) Kender ikke disse lakker, dem skal jeg da vidst ha kigget nærmere på.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede! De minder mig om Sully fra Monsters Inc :-D

    SvarSlet
  5. wooow nogle flotte tekstur lakker. Elsker når de skinner sådan :)

    SvarSlet
  6. Super fin mani du har fået lavet dig der :)
    Skal hvis også have fadt i nogen tekstur lakker ;)

    nicenails-byastrid.blogspot.com

    SvarSlet
  7. du er da helt vild i varmen med de prikker :p (mindes at ha' set en del af dem, men kan selvfølgelig tage fejl :-)) men det er uden tvivl også en rigitg sød mani! og ja, farverne er så fine :-)

    SvarSlet