torsdag den 8. august 2013

Water marble - Essie og Technik

Ihh altså nogle gange så er er jeg altså lidt for "god" til, at glemme at få vist billeder af mine manier...
 Så derfor er manien i ser i dag, efterhånden ret gammel. Men synes altså at den er så speciel, at den skal vises frem alligevel :-)

Den er faktisk helt tilbage fra maj måned. Lavede faktisk denne mani i anledning af Melodi Grand Prix. Og jeg er ganske sikker på, at Danmark vandt delvis pga. mine negle den aften ;-)

De første tre billeder er af venstre hånd.


Jeg elsker at lege med water marble teknikken. Det er simpelthen så sjovt, at lege med farvesammensætninger og forskellige slags mønstre :-)



Jeg startede med at lægge to lag hvid på alle negle. Brugte Essie blanc som er min eneste hvide lak.

Til selve water marblen brugte jeg følgende: Essie mesmerize (blå), Essie bachelorette bash (pink) og Technik south beach miami (lime) og Essie blanc.


Beklager de ikke så pæne neglebånd...


Nedenfor højre hånd :-)



Som det kan ses så er der en del ups´er i den her mani... Pletter af blåt der er stukket af og steder hvor der mangler farve. Samt at jeg ikke fik gjort nok rent rundt om neglene. Billederne er taget efter to dage, så derfor er der også hvidt på nogle spidser, da water marblen blev slidt...

Men skulle jo nå at være færdig til at se MGP så det måtte være sådan, i dagens anledning.



Hvis i prøver at se bort fra mine ups´er hvad synes i så om manien?? :-)

Jeg synes at farverne og mønstret er sådan lidt 60´er agtigt
I ved, sådan lidt love, peace and harmony :-)


English summary: This is an old mani, that i wore in may, the evening where Denmark won the international MGP :-) I have a bad habit of forgetting where i put my pictures, so sometimes i find them by accident way later ;-)
 I started with two coats of Essie blanc on both hands. For the water marble pattern i used Essie mesmerize (blue), bachelorette bash (pink), Technik south beach miami and Essie blanc.
 Not the most perfect finish this time, but i really like the 60`s vibe these colors and the pattern provides :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar