mandag den 17. september 2012

Alle lakkerne del 2 af 3

Så kommer del 2 af indlæggene, med alle mine lakker :-)

Håber at i synes det er lidt sjovt, at se hvad jeg har i gemmerne. Jeg synes selv at det er lidt sjovt at få genopfrisket hukommelsen ved at se på alle billederne.

Nå sæt i gang... Der lægges ud med Gosh lakkerne :-)

 Gosh
Silky mint, blue balloon, wild lilac, neon baby, lavender love, misty mauve, early green og yellow doll

 Gosh
Gasoline, midnight blue,nero, deep purple, forest green, berry me, fairytale og black passion



 Gosh
Boot camp, prima donna, powder, orange drops, yellow bombay, ocean, silver og metallic purple


 Gosh
 Shooting star og holographic Hero (3 stk.)

 H&M
Metallic blue, sizzling lime, purple, yellow, dazzling jade
white, beige, no mambo jambo, golden treasure, lady luck, brown og blue


 Hot makeup
Lime fruit, petrol blue, golden graphite, purple raindrops, jungle fever
purple metal, hot stone, turquoise love, lime glamour, mandarin, cherry berry og plum gum



Hot makeup
Simili, splash dive og glitter glam


La Femme
45, 12, 35, 11, 33, 15, 43


 La Femme
21, 40, 31, 38, 28, 36


L`oreal
Majestic green, rebelblue, mysterious icon, luxembourggarden, purpledisturbia, divineindigo og wildpurple


L`oreal
Exoticcanaries, spicyorange, addictiveplum, skyfitsheaven, bluefashionista,
 bluereef, greencouture og versailles gold


L´oreal
732, 451, 736


Make up store
Asun, kaja, madeleine og greta



Det var så 2. etape ud af 3
I morgen er der Maybelline, Maxfactor, Nilens jord, Opi, Rimmel, Sally Hansen, Technic, Ysl og Wet n`wild
på programmet :-)

Er der nogle bestemte lakker i gerne vil se på mine negle, så bare skriv en kommentar.

Jeg kan i hvert fald mærke, at denne gennemgang, har genopfrisket min interesse for nogle af de lakker jeg ikke får brugt så meget.
 Lige nu har jeg en flot sølv foil på fra Depend, som jeg ellers helt havde glemt jeg havde.
Billeder af den kommer om nogle dage :-)


























3 kommentarer:

  1. Er der ikke en fejl med Hot lakken "Mandarin"? Den er lilla på dit billede, men Mandarin lakken er jo orange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg måtte lige ind og finde lakken frem fra Helmer :-)
      Min lilla lak hedder altså Mandarin, eller det er i hvert fald det der står i bunden af den.

      Men logisk set, så kan jeg godt se meningen i at en lilla ikke burde hedde mandarin... Hvorfor min så lige hedder det?! Fejl i mærkat maskinen måske ;-)

      Slet
  2. Great post. I'm experiencing some of these issues as well..
    Also visit my blog post ... magazines

    SvarSlet