søndag den 9. september 2012

OPI original polish remover - glimmer dræberen!!

I dag har jeg været en tur til shopping Bazar i Kolding og kom hjem med en masse negle-guf :-)
14 lakker, vatrondeller og 2 lakfjernere fra Matas.

Det jeg vil fokusere på her, er dog en OPI lakfjerner som jeg fandt til 39 kr. Normalprisen er vist omkring 70 kr.
Jeg tænkte at jeg ville prøve den, nu den var så billig.

Lidt pænere end den stribede fra Matas

Nå og hvad synes Anne Mette så om den??
Jo hun er faktisk rigtig godt tilfreds!! (som i meget)




Den fjerner alm. lak med et snuptag, tilfører fugt og stinker ikke så slemt som mange andre lakfjernere gør.
 Har swatchet 7 lakker i dag, hvilket ellers godt kan gå hårdt udover neglebåndene pga. lakfjerneren.
Men ikke med denne fra OPI!!

Hmm jamen hvad mener hun så, når hun skriver glimmer dræberen??

Jeg bestemte mig for at prøve den af for alvor, så jeg udvalgte 3 af de mest besværlige glitterlakker jeg har:
 Opi getting miss piggy with it, Opi excuse moi og China Glaze twinkle lights

Wow Frøken Opi slår dælme en proper næve!!
Excuse moi og twinkle lights strøg lige af, da jeg havde holdt en fugtet vatrondel mod neglen i ca. 10 sekunder.
Miss piggy var lige lidt mere genstridig, men den var væk efter 10-15 sek. gnubben på neglen.
 Sidst jeg prøvede at fjerne den, stod jeg gnubbede så fingeren blev helt øm og neglen blev ridset...


Jeg er, som det nok kan ses, ret begejstret for den her lakfjerner!!
Tænker at den kan genoplive min interesse for glimmerlakker :-)

2 kommentarer:

  1. Kan den fåes andre steder end i Kolding?
    For den lyder som noget jeg skal eje! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maja :)

      Den er købt ved en stand som nicehair havde og den kan købes på www.nicehair.dk

      Slet