torsdag den 1. november 2012

Camouflage

I dag vil jeg vise mine negle iført camouflage, så kig godt efter ;-)

Jeg fik ideen fordi at jeg har en veninde der lige nu arbejder i Kuffen i Afghanistan.
Kuffen er en et slags værested for soldaterne hvor de kan hygge med frisk bagt kage, spille spil og i det hele taget slappe af når de ikke er ude på opgaver.
Jeg er sgu ret stolt af at have en veninde, som vil gøre en indsats på den måde :-)

Ørken camouflage

Jeg synes at denne ide, blev rigtig vellykket :-)
Her skal kanterne jo være lidt ujævne, så det var bare at klatte derud ad med den brune og den grønne.
Brugte min dotter og det gik dejlig nemt.

Den grønne er blandet af to grønne og en sort lak

Det undrer mig faktisk at jeg ikke tænkt på at lave camouflage negle før.
Min far har været udsendt tre gange og jeg kender efterhånden rigtig mange, som har været afsted.
Så det er noget som fylder en del i min bevidsthed og jeg har så stor respekt for den indsats de yder!!


 Har vist et billede af dem til min veninde og hun synes de var seje :-)

Nå denne blog-post blev da vist lidt personli...
Men det skader vel ikke, at der nogen gange er en dybere mening med det der vises på neglene :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar