mandag den 19. november 2012

Essence walk on the wild side

Endnu en lak fra min Flensborg tur.
Denne gang en mørkgrøn jelly glitter fra Essence :-)

Den er faktisk noget mørkere end jeg umiddelbart havde troet ud fra farven i flasken, men jeg kan nu også godt lide den mørkere farve på neglene.

To lag 

Jeg kan, som skrevet øverst, rigtig godt lide den her mørkgrønne lak. Må dog indrømme at, jeg personligt, ikke er begejstret for at der kommer den lyse kant yderst på neglene. Den er især tydeligt på lillefingeren på øverste billede.
 Tror dog at et ekstra lag kunne fjerne det problem. Synes nemlig at det giver hele manicuren sådan et sært look når farven nærmest falmer i kanten...

Glitteret er ret nedtonet på sådan en eksklusiv måde.
I like it :-)

Lakken er skøn at arbejde med. Den er tilpas flydende til at jævne ud af sig selv, uden at den dog flyder alle de forkerte steder hen. Hvem hader ikke lakker, der render derned... ;-)
Det skal dog bemærkes at den er ret lang tid om at tørre i bund. Den var blød ret længe og det gav et mærke i lakken på lillefingeren, som kan ses på billederne.

Fik mærket da jeg skulle redde den her lille spidsmus fra vores katte:


Vores have er åbenbart et hit for tiden... Først et egern og nu mus. Men det gør nu ikke noget, for det er så hyggeligt med smådyr i haven :-)

Stod ude i vores kattegård og tog billeder af lakken, da jeg næsten var ved at træde på det lille dyr. Den sad bare og rystede af skræk, over de 4 katte der sad og gloede på den.


3 kommentarer:

  1. Heldige dig at have fået fingre i det tilbud. Hvilke andre to fik du ellers købt?

    Og sød mus. Jeg redder også ind imellem mus fra mine katte. Jeg ved godt, det er deres natur, men jeg har bare ikke hjerte til at se dem slå musene ihjel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhm jeg er ikke helt klar over, hvad det er for et tilbud du mener?!

      Mus er søde, så længe de ikke krabler rundt i husmurene :-)
      Jeg kan heller ikke få mig selv til, at lade katten tage dem, hvis jeg kan nå at gøre noget først :-)

      Slet
    2. Jeg fik det blandet sammen i min træthed i går. Læste overskriften som "Essie". Jeg undskylder.

      Slet