søndag den 25. november 2012

Essence chic reloaded

I dag er der duochrome på programmet!!
Det er en fed fed lak fra Essence som jeg er blevet ganske vild med :-)

Jeg håber at i kan bære over med de lidt grynede billeder i dag. Måtte fotografere denne lak med mobil telefon, for digital kameraet ville bare slet ikke fange de forskellige farver som netop gør den lak så fed.



På billederne kan der ses lilla, blå og grønne nuancer. Lakken viser også en lækker brændt-orange-rød`ish nuance. Den ville dog ikke fanges på foto... Hvorfor er det lige, at de lakker med flest fede effekter, holder så godt fast i deres hemmeligheder?! ;-) 

 Der burde følge en advarsel med denne lak: Stor risiko for at miste fokus på alt andet!!

Jeg sad og vendte drejede min hånd og fingre efter lyset, for at se på alle de fine farver. Godt jeg stoppede før hånden faldt af :-)
 
 På alle billeder er der to lak og et lag toplak.

Lakken dækker faktisk så godt, at den i en snæver godt kan bruges kun med et lag. Jeg lagde dog to lag for at få større dybde og en mere jævn overflade. Efter to lag er den så lækker at røre ved.
Første lag tørrer dejligt hurtigt, imens andet lag lige er lidt mere tid om det. Penslens form er bare perfekt til mine negle :-) Og jeg glemte igen-igen at få taget et billede af penslen, kom jeg lige i tanke om... Flot flot mig selv ;-)

 I love it!!

Da billederne skulle tages, rendte jeg rundt både ud og inde, for at finde noget godt lys. Det var pænt svært, men fandt til sidst den gode spot i vores stuevindue.
 Solpletten var optaget af en kat, så derfor er der pels i baggrunden på på de fleste af billederne :-)











2 kommentarer:

  1. Katte er eksperter i at finde solstråler :)
    Det er en flot lak, den overså jeg helt dernede. Måske næste gang... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep katte kan bare det der :-)

      Du må helt klart se efter denne lak næste gang :-)
      Den er super fed!

      Slet