fredag den 16. november 2012

Gamle billeder og nyt på facebook :-)

Dagens indlæg kommer er lidt anderledes :-)

Først vil jeg nemlig vise nogle gamle billeder jeg faldt over i går.
Når det er klaret vil jeg fortælle om nye lak-sager på facebook.

De her billeder, jeg viser, er fra sommeren 2011 altså langt tid før bloggen så dagens lys. Endda også før jeg overhovedet tænkte på, at oprette den.
Bloggen er faktisk allerede 7 måneder gammel. Sikke tiden går når man morer sig :-)
 .
Første billede viser en Rimmel lak jeg faktisk ikke, har brugt siden billederne blev taget.
Dengang synes jeg den var svær at få lagt pænt, måske jeg skulle forsøge igen for farven er jo fin :-)

Rimmel purple reign

Jeg kan selv mærke og se, at mine evner er blevet bedre siden billederne er blevet taget.
Rammer ikke ved siden af så tit længere og det tager ikke så lang tid at lægge lak, som det gjorde dengang.

Det hjælper nok også en del, at jeg i bloggens tid har skiftet lak 3-4-5 gange om ugen ;-) 
Mine negle er også blevet både længere og stærkere siden, så det er jo bare skønt.

Det andet billede viser mit aller aller første forsøg på at lave en gradient.

Det ser ret rustikt ud. Jeg kan faktisk rigtig godt lide udseendet, men en rigtig gradient var det vist trods alt ikke.
Det minder mig faktisk som havskum på Vesterhavet :-)
  
Mit aller første gradient forsøg :-)
Lakkerne er Essie blanc, Essie mesmerize og Essie lapis of luxury


Nå så til den anden del af indlægget :-)

  Vi er en flok negle-tøser som har oprettet en ny neglelak og nailart gruppe på fb og jeg synes altså at i bør kigge forbi!
Det er en rigtig skøn gruppe, hvis jeg selv skal sige det ;-)

Ude i højre side, kan i se en lille rubrik som sender jer direkte til Lakhovederne hvis i trykker på den


Udenfor den skønne gruppe, så sker der også andre ting på fb.

Jeg har nemlig oprettet en side til min blog. Den er helt nyoprettet, så der er ikke så meget at se endnu og jeg bakser lidt med at få sat et coverbillede på. Tror dog at jeg har opdaget hvorfor det driller, så regner med at det er løst lige om meget snart.

 MEN når den kommer op at køre, så vil der kunne findes link til alle blog indlæg, info om gode tilbud jeg hører om og hvad jeg ellers kan finde på :-)
Find AMnegle her :-)


Håber i vil kigge forbi og have det sjovt sammen med mig  :-)











2 kommentarer:

  1. Ih, hvor skal vi bare ha' det sjovt sammen på Facebook! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det har vi da allerede :-)
      Men mere sjov er endnu sjovere ;-)

      Slet