tirsdag den 16. april 2013

Essie avenue maintain

I går og i dag, har jeg haft min nyeste lak på, så den skal i da lige se :-)

Det er en af lakkerne fra Essie`s forårs kollektion Madison Ave-Hue, nemlig den fine blå avenue maintain.

Jeg kan lige så godt sige det med det samme: I love it! 

Farven i sig selv er super flot, men det er selve formlen på lakken jeg er mest imponeret over.
Vi har nemlig at gøre med en one-coater :-)  

Da jeg kom hjem fra arbejde ved 23.30 tiden tog jeg chancen og lagde lakken, selv om jeg frygtede de fæle dyneaftryk, som der nogen gange kommer når lakken ikke er helt tør nok..
Men sørme om ikke jeg vågnede i morges, med en fejlfri lak.  Så den er både one-coater OG hurtig tørrende.



Anenue-maintain har en lækker glossy finish som man næsten kan spejle sig i. Fik taget et billede, hvor man kan se mit kamera som spejling i lakken.
Jeg elsker lakken som ligner højglans på neglene, så den her blå, er en klar vinder i mine øjne :-)



Jeg ved at mange har været utilfredse med de tynde pensler i Essie lakkerne. Måske Essie har hørt utilfredsheden, for de nyere lakker og altså også denne blå, har en dejlig bred pensel som bare smyger lakken på.
Så nu er den tynde pensel ikke en undskyldning for ikke at købe Essie ;-)




Læg forresten mærke til, at billederne i denne post er taget udendørs OG at solen skinner :-)
Årets første udendørs billeder, som virkelige har fungeret. Skønt at der endelig dufter lidt af forår.



1 kommentar:

  1. Yay, forår! Og det sidste billede er helt perfekt, når lakken faktisk matcher den flotte blå himmel! :)

    SvarSlet