lørdag den 13. april 2013

Ninja polish Zultanite

SÅ er jeg tilbage!! :-)

Pyh her har været stille... Jeg har koncentreret mig om arbejde og har bare ikke, kunne tage mig sammen til at tænde for computeren, når jeg har haft en fridag.
 Jeg er super glad for mit arbejde, så det er bare skønt :-) Men jeg har dog savnet at blogge og vise lækre lakker, så nu er jeg tilbage.

Har valgt at fejre min genopstandelse, ved at vise en V-I-R-K-E-L-I-G lækker lak!

Nemlig den super flotte Ninja polish zultanite 

Lakken er noget helt særligt og jeg kan slet ikke finde ud af, at beskrive den godt nok. 
Derfor har jeg tilladt mig at låne Ninja Polish`s egen bekrivelse :-)

"Zultanite is not well known but is rare and phenomenal. The gemstone is a soft, gold that shifts to an amazing green. In honor of this gemstone we have a polish with equal beauty. This polish is also ideal over black to show its truest coloration but is truly amazing over a dark brown. The gold shifts through to an amazingly bright green. Again this polish is accented with amazing glitter that shifts right along with the polish. The sparkle and color shift of the glitters adds the most amazing brilliance to the polish and lives up to its name."

Beskrivelsen er lånt af www.ninjapolish.com som er det eneste sted, som sælger Ninja polish lakkerne.



Den her lak har det flotteste spil og farveskift jeg nogensinde har set. For en som mig der elsker alt hvad der farveskifter, så er lakken det rene guf at få på neglene :-)



Jeg har lagt zultanite over to lag sort (Gosh nero) og så afsluttet med topcoat for at tilføre ekstra shine.

På to af billederne kan der ses en plet på langefinger neglen. Det er den sorte lak der er smattet lidt ud og derfor fået en bar plet. Altså ikke zultanite`s skyld :-)



Jeg er helt vild med at en lak, kan vise så mange forskellige farver. Gylden, orange, gul, grøn, rød, kobber og endda lidt rosa, når lyset er helt rigtigt. Indtil videre har jeg fire Ninja lakker og de er alle super lækre at arbejde med, så at der tilføjes flere til samlingen er nok ikke helt usandsynligt ;-)


ggg


Nu får i bare lidt flere billeder uden mere snak fra mig :-) Bare nød denne smukke lak, for den fortjener det.


ggg



Har i nogle Ninja lakker?? Fortæl fortæl :-)




10 kommentarer:

  1. Det er dejligt at se dig tilbage :)
    Og du har ret, det er en seriøst smuk lak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Maria :)
      Den er seriøs pæn!

      Slet
  2. Rigtig fed lak!
    Jeg laver også en del Nail Art.. Vil du være sød at tjekke det ud?

    http://www.justnicenails.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katja :)
      Jeg kigger forbi din blog, når jeg kommer hjem fra arbejde :)

      Slet
  3. This is soo pretty!
    I love everything duochrome ^_^

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah i love it to :) Duochrom is fab!!

      Slet
  4. Den er rigtigt smuk, jeg kan godt forstå, at du er glad for den.
    Jeg har også et par Ninjalakker, men ikke lige Zultanite :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er super glad for den :)
      Den skal blive gammel her hos mig :)

      Slet
  5. Nope jeg har ingen, og hvor er det ærgerligt kan jeg se, for nøj hvor er mange af dem bare flotte! Generelt virker deres duo/multi chromes vildt fede! Nebula også specielt fordi den er glitter samtidig. Sunny Floam ser meget interessant ud, ærgerligt der ikke er nogle swatches endnu :(

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Janni du bør helt klart få købt nogle! Det vil du ikke fortryde :)
      Nebula har jeg faktisk også. Den skal jeg nok vise frem herinde :)

      Slet