torsdag den 24. maj 2012

Helmer indhold

Jeg lovede jo tidligere, at der ville komme et indlæg, hvor jeg viser indholdet i min Helmer.
Så det kommer her :-)

Helmer er et lille skab med seks skuffer som er købt i Ikea, som man selv skal samle.
Men det er ikke så svært, bare man er lidt handywoman.
Det eneste minus ved Helmer er at bunden af skufferne er meget glat, men det kan jo løses med en tynd skridsikker måtte. Hvilket jeg så ikke lige, har fået mig taget sammen til endnu...

Helmer ser sådan her ud

Billeder af hver enkelt skuffe længere nede...




Viser jer en skuffe ad gangen. Har indtil videre noget i fem af dem, så der er plads til at samlingen vokser endnu :-) Starter med den øverste skuffe.

Første skuffe indeholder over- og underlakker og håndcremer.
Diverse glimmer ting, som kan blandes i lakker.
Samt min to Konad plader, skraber og stempel.
 (forklaring om hvad Konad er kommer senere) 


Anden skuffe indeholder mere glimmer samt selvklæbende perler.
Her er også mine negle strips fra Sally Hansen.
Samt svampe og alle mine Depend lakker.
Skillerums tingen i de to øverste skuffer er også købt i Ikea.


 Tredje skuffe indeholder Essie, Dior, OPI, China Glaze, Makeup-store og Chanel


Fjerde skuffe indeholder Lòreal, H&M, Hot Makeup, Gosh, Nilens jord, Max factor.
Samt diverse navnløse lakker.


Femte skuffe indeholder Maybelline, Wet and wild, La Femme og Sally Hansen.
Samt nogle nailart penne.


Det var en så en rundtur i min Helmer. Billederne er fra i dag, så det er samlingen som den er lige nu, jeg har vist jer :-)
Der mangler dog lige lidt af mine over og underlakker, da jeg havde glemt at de stod på mit sengebord.
Hvis der noget i skufferne i vil høre mere om, så bare skriv en kommentar, så skal jeg gerne forklare :-)



4 kommentarer:

  1. Rigtig fint :) kan du ikke lave et indlæg med la femme lakkerne? :)
    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Jo det med La Femme lakkerne er da en god ide.
      Det skal jeg lige prøve at huske :-)

      Slet
  2. Bare vent, lige pludselig har du ikke plads til plastikkurvene i din helmer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja den tanke har jeg også tænkt :-)

      Slet