søndag den 3. marts 2013

Saffron 15 og Maxfactor angel nails

Jeg synes der mangler lidt grønt og lækkert, så det er hvad jeg viser i dag.

En billig lak og en ikke helt så billig lak, nemlig den grønne Saffron og en champagne farvede fra Maxfactor.

Købte en god håndfuld eller to, af Saffron lakkerne inden jul og har efterhånden fået prøvet dem alle sammen. Den grønne jeg viser i dag, er klart min favorit :-) Den har en super lækker shimmer finish og jeg eeelsker jo shimmer.



Saffron lakken bliver dækkende, med bare to lag og den er nem at lægge, på trods af den lidt tykke konsistens. Tørretiden er tilgengæld ikke så imponerende... Den overflade tørrer ret hurtigt, men den forbliver blød ret længe, hvilket ikke er super praktisk.

Den pink shimmer jeg har fra samme mærke, har ikke samme problem, men den er heller ikke så tyk.



Men hvad den ikke har i tørretid, har den tilgengæld i lækkert udseende. Jeg er bare helt vild med farven og mængden af shimmer i den her lak :-)
Jeg har overvejet at lægge et enkelt lag af lakken oven på, en hurtigt tørrende grøn cremelak. På den måde undgår man flere tykke lag, det tror jeg kunne afhjælpe problemet med den lidt lange tørretid.



Da jeg havde beundret den smukke grønne lak, fik jeg en ide om at den da lige skulle have lidt ekstra bling.

Jeg fandt Maxfactor angel nails frem og duppede den på alle negle, med en skumsvamp. Ville nemlig ikke gøre den dækkende, for jeg ville stadig kunne se den grønne lak.

Det kom til at se sådan her ud




Angel nails, er en super flot shampagne farvet foil lak, som er dækkende efter to lag og tørrer dejligt hurtigt.
Jeg bruger den dog sjældent alene, da den er lige lovlig lys, i forhold til min hudtone. Mine fingre ser helt spøgelses-agtige ud, med sådan en farve på neglene.
Men den er tilgengæld rigtig god til gradient og andre detaljer ovenpå andre lakker :-)



Hvad siger i til det her look??

Jeg synes det ser ret godt ud, men kunne måske godt have ønsket at den grønne var mere synlig. Men jeg kan rigtig godt lide selve looket, med blandingen af grøn bund og masser af bling :-)




2 kommentarer:

  1. Ja, jeg elsker jo bling, så det er vel ingen overraskelse, at jeg synes, at dine negle mindst ligner en halv million? :D

    SvarSlet
  2. Det ser fedt ud Anne Mette. Du kunne have valgt at graduere spongingen, så du ikke dækkede hele neglen og at laget var tykkest enten ved tipper eller neglebånd - bare en ide..

    SvarSlet