lørdag den 6. juli 2013

Hits no olimpo Atena - Yummy holo!

Jeg eeeeelker bare holo lakker!! Og dem fra HITS er ingen undtagelse :-)

Hits Atena er så sindsyg flot at jeg kunne kigge på den i timevis! Holo effekten er så fed og selve farven er bare så lækker. Pink med en blå-lilla look. Pink med blå undertone er min favorit pink og som holo er det jo bare helt vildt lækkert :-)



Jeg har brugt to lag og ingen base til de her billeder. Lakken er super nem at lægge og den tørrer faktisk ret hurtigt.
 Hits lakkerne stinker noget så fælt  (synes min næse i hvert fald)... Men nu er de blevet reformulated og den her stinker faktisk lidt mindre fælt. så det er bestemt et plus :-)



Jeg er helt vild med det blå lilla look der er i den her lak. Så flot en lak, er jeg glad for at have fået fingre i :-)
Hvis det så bare ville blive ordentlig sommer, så holo`en kunne vises ordentlig frem...



Nå kan ikke rigtig finde på mere at skrive, uden at skulle gentage mig selv. I har vist regnet ud, at jeg er tosset med den her lak :-)

Så nu får i bare nogle flere billeder af den :






 Ihh altså jeg kunne blive ved med at skrive det : Jeg eeelsker den her lak :-)

Kan i forstå min begejstring?? Eller er jeg bare helt tosset at høre på ;-)

English summary: This is the amazing HITS no olimpo Atena!! I just adore this polish. Pink with blue tones are my kind of pink. So when i saw this i just had to own it!
 The polish covered in two layers, was easy to apply and dried quickly.
This polish is a must-have for holo and pink lovers :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar