mandag den 25. juni 2012

Blødende negle

Jeg har længe gået og pønset på at prøve at lave noget på neglene, som ligner blod på neglene.
Det prøvede jeg så i går aftes...
Resultatet blev ikke helt som jeg havde håbet, men i får lov til at se det alligevel.

Lagde først en bundfarve. Ville egenlig have brugt en mere neutral beige, men sådan nogle lakker ejer jeg faktisk ikke opdagede jeg lige...
Så valgte en lidt mere "skummel" farve, nemlig Essie Chinchilly

 Det er faktisk en dejlig farve. Sådan blød og rar at se på :-)
Hvorfor er det lige, at der landede en lille fnuller-ting på lillefingerneglen?!



Nå skidt være med det, i denne omgang :-) Der skal jo alligevel noget mere ovenpå.

Blodet er lavet med to røde shimmer lakker og lidt rødt glimmerlak.
Det er China Glaze poinsetta, Maybelline volcanic red og glimmer fra La Femme




Som skrevet blev det ikke helt som jeg havde håbet på... Men alt begyndelse er jo svært :-)
Synes lidt at blodet ligner mere en trefork, end det egenlig ligner blod.
Til en anden gang, må jeg have anskaffet nogle fine pensler og så prøve at få blodet til at ligne dråber lidt mere.

Hvad siger i, synes i det ligner blod?! ;-)
Har i prøvet at lave det her blodige look?




2 kommentarer:

  1. Må indrømme at du har ret, det ligner nok mest en trefork. Men husk på øvelse gør mester :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha men det må være et plus, at vi ser det samme forkerte ;-)
      Ja jeg må bare prøve igen en anden dag :-)

      Slet