søndag den 24. juni 2012

Chanel cocoblue - i love it :-)

I dag vil jeg vise min nye Chanel lak.
En fin lysblå shimmer lak, som jeg har ønsket mig meget længe.
Da jeg fik mit Matas gavekort, var det denne lak som jeg skyndte mig at købe som det første :-)

Så fin den er :-)



Det her er min 7. lak fra Chanel og den er ligeså god som de andre :-)
Penslen er god, lakker jævner sig fint på neglen, den tørrer godt og den er endda nem at tage af igen.

 Her er to lak.
Lidt gennemsigtig, hvilket jeg normalt ikke kan lide.
Men af en eller anden grund, synes jeg ikke det gør så meget ved denne lak.

Her er tre lag og så et enkelt lag af Opi`s piroutte my whistle.

 Her tre lag uden andet ovenpå.

Ihh hvor er jeg glad for den her lak :-)
Jeg er bare så glad for den og er glad for at jeg endelig fik købt den :-)

Gætter på i nemt kan genkende glæden, når man endelig får fingrene i en længe ønsket lak ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar