torsdag den 7. juni 2012

Depend magnetlak - test

Yeah så kom både magnet og hololakkerne fra Depend til min lokale Matas!!

 Var derinde i sidste uge for at spørge efter dem, der anede ekspedienterne ikke hvad jeg talte om...
Men de lovede at undersøge det og ringe tilbage, hvilket de også gjorde dagen efter.
Som de lovede i telefonen ville de komme i løbet af den næste uge.

I  dag var jeg forbi og der var de lige blevet sat frem, jeg snuppede de første to :-)
 Se hele kollektionen HER

Jeg købte en blå nr. 6008 og en sølvgrå nr. 6005

Magnetten kan tages af





Her tæt på

Den sølvgrå har det fineste holografiske glimmer, meget meget fint :-) Den har så det minus at den bliver ret ru, men det kan jo snildt klares med topcoat.

Lidt længere fra.

Jeg har kun lagt et enkelt lag lak på. Depend anbefaler dog at man lægger to lag og så bruger magnetten på det sidste lag. Det vil jeg også anbefale, da jeg kan se at lakken bliver lige lovlig gennemsigtig ellers.

Mønstret på den øverste finger er lavet ved at bruge magnetten to gange på kryds og tværs.

Jeg synes egenlig stadig væk, at 45 kr. for 5 ml. lak er dyrt, men jeg måtte altså bare prøve dem her :-)

Fik forresten også fat i nogle af de holografiske lakker som Depend også lige har sendt ud i butikkerne.
Indlæg med test og billeder kommer senere :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar