lørdag den 16. juni 2012

Neglelir på facebook

I dag kommer der lige et indlæg, som ikke handler om mine negle. Men det er alligevel så absolut neglelak relateret :-)

Jeg vil nemlig lige fortælle om en skøn skøn neglelak gruppe, jeg er medlem af, som kan findes på facebook.
Gruppen er lavet af en privat person, som savnede en ordenlig dansk neglelak side på facbook og den har eksisteret i cirka en måneds tid og har indtil videre 230 medlemmer.





Gruppen hedder Negle lir

 Se gruppen her

Der kan spørges om alt lige fra, ideer til negledesigns til hvor diverse mærker og tilbehør kan købes. Her er medlemmerne så flinke, at de deler viden om gode tilbud, når de fx. læser i den ugentlige reklamestak eller når de ser noget nyt og spændende på nettet. Folk er rigtig søde til at hjælpe hinanden derinde, jeg synes denne gruppe er så skøn. Må dog advare om, at man kan komme til at bruge en hulens masse tid derinde ;-) Dette er den mest aktive gruppe, jeg nogensinde har været medlem af på facebook. Der sker virkelig en masse :-)

Der er også lavet en  søsterside, hvor man kan sælge og købe neglelak og andet negle relateret. Her kan man altså sælge den lak, man måske har to af eller efterspørge en særlig lak man ønsker sig.

Se søstersiden her

Håber i kan klare sådan et indlæg uden billeder, en sjældent gang i mellem :-)
Synes jo at i skal høre, når der sker noget nyt og spændene.




2 kommentarer:

  1. Hvor pudsigt. Jeg har tit tænkt på om du egentlig har en blog, og gik så lige ind og kiggede i dokumentet på negle lir siden og fandt dig. Og så er det sørme min/vores side du lige har blogget om idag :-D
    Da jeg oprettede gruppen havde jeg virkelig ikke forestillet mig at den ville vokse sig så stor på så kort tid. Men det er bare fedt fedt fedt :-p

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej

      Jamen jeg synes jo også at det er en fantastisk gruppe, så den fortjente da lidt reklame :-)
      Gruppen har i hvert fald udvidet min neglelak verden ganske meget.

      Slet