fredag den 29. juni 2012

Igen lidt dotting :-)

Jeg er stadig gevaldig glad for mit hjemmelavede dotting tool, så i dag får i endnu et dotting design at se :-)

Den sidste jeg viste var i rolige lilla nuancer, den jeg viser i dag, er noget mere sprælsk.
Sort med flere forskellige farver prikker.

Først to lag Gosh nero.
Lækker blank sort med en dejlig smooth overflade



Så kom de første prikker.
Gosh blue balloon og Gosh neon baby

Den eneste ulempe ved sort, synes jeg, er at man meget hurtigt ser evt. slid på spidsen af neglen.
Havde lagt den sorte dagen før, jeg lavede prikkerne og på den korte tid er der kommet lidt slid.


Så kom der gule og orange prikker.
Gosh yellow doll og Essie orange it`s obvious

Kan godt lide den her måde, at bruge de skrappe farver, i stedet for at lakere hele neglen med fx. PANG orange :-)
Neon er jo det hotteste denne sommer, eller hvad vi nu skal kalde årstiden i år ;-) 
Jeg er bare stadig i tilvænnings fasen hvad angår neon, så at lade dem være detaljer er en god overgang :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar