onsdag den 4. juli 2012

30 udfordringer - dag 4 : grønne negle

I dag er der som lovet, grønne negle at se på :-)
Lakken er den nyeste i samlingen, en Essie jeg købte i sidste uge.

Den er fra Bikini so teeny kollektionen, så kan i gætte hvad det er for en?!
Ja det kan nogen af jer sikkert :-)


Det er selvfølgelig Mojito madness :-)



Det er den eneste lak fra bikini so teeny kollektionen, som jeg har behov for at eje, da jeg synes de andre, ligner noget Essie har lavet før.
Mojito lakken er bare rigtig lækker at se på. 
Denne kollektion er udstyret med de nye brede pensler og de fungerer sørme godt :-)
Det er nærmest kun min tommeltot, som har brug for to strøg, så det kunne jo ikke være nemmere.




To lag på begge billeder

Har haft lakken på i et døgns tid nu, og jeg må sige at jeg blivere mere og mere vild med farven. Nøj den er fin at se på :-)

I morgen er der så blå negle.
Kig endelig forbi :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar