tirsdag den 17. juli 2012

30 udfordringer - dag 17 : glitter

Glitter og glimmer dag, det er i dag :-)

Jeg har sådan et lidt hmm-hmm forhold til glimmer neglelak... Synes det er vældig flot og har da også nogle stykker af dem i samlingen.
Men nej hvor er jeg træt af dem, når de skal af igen...
Synes simpelhen det er en kamp, hvor der føles som om at neglene er ved at blive flået af, sådan føles det i hvert fald ;-)

Nå men jeg måtte jo kaste mig ud i. For jeres skyld :-)


 Opi gettin miss piggy with it

Startede ud med to lag af Maybelline vulcanic red, da Opi`en for sig, kræver uhyre mange lag, hvis den skal dække bare nogenlunde.
Der er tre lag af glimmerlakken på.



Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om den her lak... Det ærgrer mig at der skal bruges så mange tykke lag og at man nærmest skal placere de store sølv sekskanter, med en tandstikker, da de ellers lægger sig meget ujævnt.
Måske jeg bare ikke er til den slags glitter når det kommer til stykket.
Synes også den lugter ret skrap den her glitter lak. Fik en anelse åndenød....

I morgen er der en såkaldt halfmoon manicure på programmet :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar