mandag den 2. juli 2012

30 udfordringer - dag 2 : orange negle

I dag er så de orange farver, der er i spil :-)

Jeg har faktisk ikke så mange orange lakker, så valgte stod mellem 5 lakker.
Valgte en lak som har en del røde toner og masser af shimmer.

Det er Cruched fra Sally Hansen som i får at se i dag :-)

 Her indendørs uden blitz


Den blev købt da jeg bare var negle-begynder, og jeg synes dengang at den var svær at bruge. Den var lige lovlig tynd og der kom voldsomt meget med op i pensken.
Jeg har dog siden hen lært at tage kontrollen :-)
Nu er jeg rigtig glad for den. både pga. farven, konsistensen og den lækre blanke og jævne overflade den får.

 Udendørs uden blitz

Der er lagt to lak på billederne. Der kan ses VNL (visible nail line) så hvis ikke er glad for det, så skal den have et lag ekstra.

Udendørs i fuld sol





Ingen kommentarer:

Send en kommentar