onsdag den 18. juli 2012

Fraværende... jo en anelse

Nå som i nok har opdaget, så har jeg været noget fraværende de sidste dage...
Er simpelthen optaget af mit arbejde som ferieafløser, på et plejehjem og har for øvrigt en træls revne i en finger, som gør det pænt ubehageligt, at bruge neglelakfjerner

Det er altså derfor at jeg ikke har haft tid/lyst til, at forsætte med 30 dages udfordringen. Jeg skal selvfølgelig nok forsætte med den, når der er mere tid og revnen i fingeren ikke irriterer længere.

Grunden til at i får dagens udfordring, er fordi at jeg har taget billederne, for over en uge siden, så det indlæg var allerede klar til fremvisning :-)

I får dog lige et enkelt billede af en lak jeg købte i går og lige måtte afprøve.

Sally Hansen calypso blue

Beklager den meget sølle finish, men som sagt det var bare lige en hurtig afprøvning.
En rigtig flot lak som dog kræver 3 lag, for at dække ordentlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar