søndag den 8. juli 2012

30 udfordringer - dag 8 : metallic negle

Så nåede vi til dag 8 i udfordringen og derfor er der metallic på neglene.
Det er ikke den slags lakker jeg har flest af, men jeg er glad for dem jeg har :-)

 Matas havde sidst i juni tre dage, hvor man kunne spare 25 % på seks makeup mærker, så jeg snuppede tre lakker med hjem.
Den ene er den jeg har valgt til dagens udfordring.
Har ikke prøvet den før end i dag, så dette er en helt ny og uprøvet lak :-)


Gosh metallic purple
I sollys

Den her Gosh har jeg aldrig set før, så den måtte jeg bare have med hjem :-)
Jeg kan rigtig godt lide farven og det look lakken har.
Farven i sig selv er fin og sart, men metallic looket gør den rigtig flot og anderledes.

I fuld sollys

Indendørs med blitz
Der er to lag på alle billeder.


Jeg har dog fundet et ret stort minus ved den her lak.


Nøj den er sart... Har haft den på i 8 timer og nu er den allerede slidt af på neglespidserne og der er tydelige hakker/ridser i lakken. Har godt nok været ude ved min hest, men det plejer mine lakker nu godt at kunne holde til.
Det er ret ærgerligt at den er så skrøbelig, når den ellers er super smuk....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar