onsdag den 12. december 2012

Depend mirror 2038 violet dawn

Jeg har købt tre Depend mirror lakker for nogle dage siden. Havde ellers sagt til mig selv, at de ikke umiddelbart sagde mig så meget. Men da jeg stod og kiggede på dem forleden, så besluttede jeg at de da skulle have en chance :-)

De tre jeg valgte er en blå og en grøn samt den jeg viser i dag.


Der er to lag uden topcoat.

Jeg er positiv overrasket. Ikke fordi at jeg troede lakken ville være dårlig, men fordi at jeg normalvis ikke er til lyserødt. På trods af farven kan jeg nemlig rigtig godt lide den her lak :-)

Det undrer mig egenlig lidt at Depend kalder lakken for violet dawn... Måske det er mine øjne der er galt på den, men jeg synes den er mere lyserød end violet. Hvad synes i??




Lakken er nem at lægge på men den tørrer altså ikke særlig hurtigt. Da der var gået en halv times tid var lakken stadig ret blød i overfladen og efter en støvsugning, hvor jeg var forsigtig med fingrene, var lakken fuld af hakker og ujævheder. Den kræver altså en hurtigtørrende topcoat.



Men no matter what så er lakken altså super flot at se på, så jeg kan godt leve med at den kræver lidt længere tørretid end hvad jeg ellers er vant til.
Jeg ser frem til at prøve de to andre mirror lakker jeg har købt og de bliver selvfølgelig vist herinde :-)

Har i prøvet nogle af Depend mirror lakkerne?



Det sidste billede må jeg altså bare lige vise jer :-)
For noget tid siden viste jeg at vi har egern i haven. Det har vi stadig, vi har endda to egern.
Da jeg stod op for nogle dage siden sad der en ved fuglenes foderbræt og en i et træ.
Hold op hvor er de altså søde at se på :-)

Jeg har forresten, som i måske har bemærket, sat vandmærke på billederne i dette indlæg.
Det er noget jeg længe har ønsket og nu er jeg i gang med at udforske mulighederne lidt :-)





6 kommentarer:

  1. Farven er nu køn, men langsomt tørrende, hmmmm, ikke mig, for jeg maler jo altid nail art over - men du kunne jo løse det med en gang Seche Vite...
    Egernet er herligt - de kan jo blive helt tillidsfulde, så de tager foder fra hånden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre også en ide om, at den her lak, nok ikke bliver den jeg bruger mest. Min tålmodighed er ikke stor nok til at vente på at den tørrer. Synd for den er altså pæn.

      Slet
  2. Jeg hader lakker, der er lang tid om at tørre - det er min tålmodighed slet ikke til! Men flot er den da, så jeg glæder mig til at se de to andre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare øv, når den nu er så pæn.
      Jeg har endnu ikke prøvet de to andre :-)

      Slet
  3. It's a really pretty polish.xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot Arletta!
      You just gave me the first non-danish comment :-)

      Slet