onsdag den 5. december 2012

Gosh metallic green+ Flormar 393

Dagens lak fra Gosh snuppede jeg sammen med to andre, i en sådan "tag 3 for 50 kr." kurv med Gosh ting, for et par måneder siden.
 Tog denne som den tredje, uden at være super vild med den, for at kunne benytte tilbuddet.

Nu hvor jeg endelig har fået prøvet den, kan jeg heldigvis se, at det var godt jeg tog den med :-)

Som et lille detalje, har jeg lagt lidt glimmer på ringfingeren.

Indendørs i sol

Jeg har erfaret at flere metallic lakker, har tendens til at trække tydelige striber efter penslen. Den her fra Gosh er heldigvis ikke en af dem. Den er rigtig nem at lægge og den tørrer dejligt hurtigt.
Der er brugt to lag og den dækker perfekt.

Har en ide om, at den grønne nuance vil være endnu flottere, på sommerbrune hænder. Ikke noget jeg render rundt med lige for tiden ;-)

Udendørs sol

Glitteren er fra Flormar og består af sølv med stænk af rødt og grønt og en anelse blåt. Det blå ses i glimt på en sådan måde, at jeg endnu ikke er sikker på om det virkelig er der, eller om det er mine øjne der spiller mig et puds.
Lige meget hvad så er det en festlig lag til at smide ovenpå en anden lak.

Den er ret tyk i konsistensen så der ryger meget med op af flasken. Så af erfaring kan jeg sige, at det kan anbefales lige at lade den dryppe lidt af.
Jeg fik nemlig alt for meget med op på neglen, så den blev lige lovlig svær at styre...
Jeg brugte to lag. En anden gang vil jeg satse på tre tynde lag i stedet for :-)


Kunstigt lys

Jeg er begejstret for begge lakker. Den grønne Gosh er lækker at se på og glitteren er dejlig festlig :-)

Er dog ikke helt vild med kombinationen af de to... Måske det bare er mig, men jeg synes lidt at den lysgrønne metallic kommer til at se lidt syg ud med glitteren på, eller også er det omvendt?!
 Men lakkerne er hver især lækre, i mine øjne passer de bare ikke sammen...

Hvad synes i ?? Er det bare mig, eller vil den glimmer ikke passe bedre på en mørkere lak?






1 kommentar: