onsdag den 9. januar 2013

2013 nailart challenge - intro

Vil bare lige fortælle om et nyt tiltag, som jeg snart sætter i  gang her på bloggen :-)

Jeg har nemlig lavet en nailart challenge til mig selv, som kommer til at vare hele år 2013
Har nemlig erkendt at jeg ikke får lavet nok nailart, hvis ikke jeg har en plan at gå ud fra. Ved godt at lidt af det impulsive så forsvinder, men tilgengæld så får jeg trænet mine evner ud i nailart.

Her er planen :




Har valgt at lave den på engelsk så folk udenfor Danmark også forstår hvad det går ud på. Kan jo se at der efterhånden er kommet en del læsere som ikke kan dansk. De skal selvfølgelig også kunne følge med :-)


Planen er at jeg hver måned d. 20 viser månedens tema her på bloggen

Jeg glæder mig til, at komme i gang. Tror det bliver rigtig sjovt.
Hvis der er nogen af jer andre som vil være med, så skriv endelig en kommentar og så finder vi ud af det :-)


English summary : I will in 2013 have my own nailart challenge, so i can practice my skills.
The plan is to show the months theme every the 20. in the month. If any of you want to participate, then leave a comment and we can figure it out :-)


4 kommentarer:

  1. Det bliver spændende at følge, jeg glæder mig til at se dem alle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må jeg sørge for at lave noget godt :)

      Slet
  2. Bare din plan ikke stresser dig - så er den jo fin, og det skal blive sjovt at se dine kreationer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har netop gjort det på denne måde, for ikke at få stress.
      Et tema om måneden burde jeg kunne klare :)

      Slet