mandag den 10. juni 2013

Girly bits twitterpated

For noget tid siden bestilte jeg mine to første Girly bits lakker :-)

I dag vil jeg vise jer den ene af dem, nemlig Twitterpated, som en en smuk lilla holo. Den anden jeg bestilte er også en holo. Man kan aldrig få nok hololakker ;-)



På billederne er der brugt tre lag, som var nemme at lægge. Lakken har en god konsistens og den fordeler sig nemt på neglen. Lagene tørrede ret hurtigt, så de tre lag tog ikke særlig lang tid at lægge.

Næsten gang jeg bruger Twitterpated vil jeg overveje at lægge den på en lilla base, for jeg synes desværre at twitterpated er lidt lysere end jeg havde forventet. Men hva pokker, så har jeg en undskyldning for at købe mere holo :-)


Men no matter what, så er den her lak altså bare super fin :-) Lilla OG holo kan man da kun holde af.
Holoen er ikke den skarpeste jeg har set, men det har altså også sin charme, at den er lidt diskret. Det passer godt til den lyse og lette nuance.



Billederne lige ovenfor og nedenfor er taget under lampe og viser den smukke holo rigtig godt. Selv om jeg efterhånden har en omgang holo lakker, så bliver jeg bare ved med at forundres over, at en lak kan have den fine effekt. Det er jo ren magi på flaske :-)


Begge mine Girly Bits er købt hos Foxyfingertips som drives af søde Charlotte som også sælger hendes egne lakker fra Foxy Paws og WellNails samt Literary lacquers.

Udover lakker, sælger Foxyfingertips alt lige fra flocking powder, water decals, stamping plader og andet tilbehør.




English summary: Today i show Girly Bits twitterpated in 3 easy layers. The polish dryes quit fast and looks just lovely :-)
I love purple and i love holo, so i clearly love this one that combines the two :-)



1 kommentar:

  1. Den ser også umiddelbart lidt lysere ud end jeg lige ville have troet. Den er flot, men jeg tror alligevel ikke, at den skal bo hos mig :)

    SvarSlet